جشن انقلاب در روستاهای محروم و دور افتاده رودبار جنوب برگزار می‌شود 
جشن انقلاب در روستاهای محروم و دور افتاده رودبار جنوب برگزار می‌شود 

جشن انقلاب در روستاهای محروم و دور افتاده رودبار جنوب برگزار می‌شود 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به همت گروه جهادی کانون این جشن ها در ۳ روستا همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز برگزار می شوند.
شناسه خبر : 1145653 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی این ایام فرخنده، برپایی جشن های انقلاب است که هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب برگزار  می‌شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: به همت گروه جهادی کانون این جشن ها در ۳ روستا همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز برگزار می شوند.

وی با اشاره به این که یکی از این جشن ها در روستای گز سردی برگزار می‌شود، ابراز کرد: از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در جشن انقلاب، سخنرانی، مولودی، اجرای نمایش طنز همراه با اجرای مسابقه فرهنگی است.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از جوایز در نظر گرفته شده، کارت هدیه و کمک هزینه سفر زیارتی است که به نفرات برگزیده این مسابقه اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: برپایی جشن تکلیف برای دانش آموزان یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر است که در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با موضوع انقلاب اسلامی تهیه شده که در فضای مجازی در حال انتشار است.

حجت الاسلام خاوری در خاتمه یادآور شد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون شهید باکری مسجد و محله متناسب با ایام الله دهه فجر آذین بندی و فضاسازی سازی شده است.

پایان پیام/ 586